Vă aducem la cunoștință că pentru o navigare cat mai ușoară acest site utilizează fișiere de tip cookie. De asemenea, am actualizat politica site-ului pentru a ne conforma cu Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").
Înainte de a continua navigarea, vă rugăm să citiți și să înțelegeți conținutul Politicii de Utilizare a Cookies și Politicii de Prelucrare a Datelor.
Prin continuarea navigării pe site confirmați acceptarea politicii de utilizare a cookies si a politicii de prelucrare a datelor.
Autorizatiile de construire se emit de presedintii consiliilor judetene, de primarul general al municipiului Bucuresti, de primarii municipiilor, sectoarelor municipiului Bucuresti, ai oraselor si comunelor pentru executarea lucrarilor. Autorizatia de construire se emite in cel mult 30 de zile de la data inregistrarii cererii, pe baza documentatiei depuse la administratia publica locala, care va cuprinde: 1. *CERERE TIP: Cerere autorizatie 2. Copie chitanta taxa CONSTRUIRE/ DESFIINTARE 3. * ANEXA la cererea de eliberare a Autorizatiei de Constructie/Desfiintare completata de proiectant 4. ACT PROPRIETATE ( copie legalizata) 5. CERTIFICAT DE URBANISM ( original si copie) 6. PLAN DE AMPLASAMENT (cadastru) 7. EXTRAS DE CARTE FUNCIARA DE INFORMARE ACTUALIZAT 8. PROIECT AUTORIZATIE CONSTRUIRE ( 2 exemplare in dosare separate) 9. Avizele si acordurile legale necesare, stabilite prin certificatul de urbanism; 10. B.I./ C.I. sau actele firmei – copii * Aceste acte se obtin si de la Primaria comunei Bacani – Biroul Urbanism